Tuesday, May 04, 2010

How?

How can something so beautiful defines your nervousness?

How many butterflies can you fit into your stomach?

How can you stop them from fluttering their wings?

How can that be possible?


Oh! Exam month is looming and I imagine thousands of beautiful butterflies fluttering their wings like twirling dandelion seeds blown in the wind.

And how I wish I could lay under big cherry blossom trees surrounded by wilted yellow and white daffodils thinking about nothing.

06 - May = Media and Society
18 May = Cultural Geography
27 May = Journalism and Politics

Begging your du'as dear friends and family.





p/s - how is it possible for butterflies to flutter their wings in the stomach?
p-p/s - I don't like insect
pp-p/s - please pardon me whose mind/brain is now "conged".

12 comments:

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam khairyn,

mama doakan agar Allah SWT memberikan ketenangan kpd khairyn semasa menjawab soalan2 pepereksaan tu nanti...semoga mendapat kejayaan yang cemerlang lagi gemilang!!
all the best for u dear :D

NGINAP SRENGENGE said...

Salam anaknda,

Ayah doakan semoga anaknda berjaya dalam semua peperiksaan2 yang akan datang.

Success will always be with you.Insyaalah.

Wassalam.

rezeki said...

salam khairyn

insyallah, kejayaan akan menjadi milik mu jua setelah berusaha, berdoa dan bertawakkal

ona said...

salam,

Insyallah ko boleh buat...caiyo. caiyo...

aku yakin berbekalkan pengalaman ko sebagai reporter Malay Mail paling hebat satu ketika dulu, pasti semua soalan dapat dijawab macam kacang...gorengan pasti mantap...kalau lecturer tu jenis timbang kati, lagi mudah ko mengayat..hehe..

apa2 pun Insyallah segulung ijazah pasti milik mu..sedaraku....amen

zwitterion said...

salam Khairyn..
all the best..:)

khairyn said...

mona
insyaAllah.

zwit
thanks for the du'a

mamawana said...

Salam sweetie...
My doa May Allah swt bless u always.
Semoga sukses dan bahagia dlm study. Amin.

Rayyan Haries Aaron Davis said...

Salam Akak,

my du'a will always be for you...May Allah bless you...and InshaAllah, you can make it through...just do it and tawakal ya!

love from Malaysia!

limizia said...

Salam Khairyn,
Semuga berjaya dalam pepereksaan.InsaAllah.
Nak tanya pendapat. Anak AbangHaji yang sulong dapat offer NH72 Production Engineering kat Strathclyde terus ke 3yr. Macammana kos hidup disana?

khairyn said...

mamawana
thanks for the du'a and insyaAllah

Rayyan
Thanks for the du'a dear. :)

khairyn said...

salam Abang Haji

Terima kasih. InsyaAllah

tentang sara hidup di Glasgow ni, skarang dah meningkat tapi alhamdulillah masih berpada lagi. Anak Abang Haji boleh pilih samada nak duduk uni accomodation atau cari rumah sendiri. Kalau uni dalam £70 seminggu ada. Rasanya boleh dpt maklumat dlm brochure. Kalau duduk sendiri dan ada kawan2 dlm £200 sebulan campur elektrik dan makan. sekarang ni ok sebab ££ dah jatuh. Tak la seperit dulu masa zaman saya sampai sini £1 = RM7

hurin said...

salam, akak dear!

selamat menempuh peperiksaaaaaaaan!
moga Allah memudahkan urusan akak.
salam sayang,
<3