Thursday, June 28, 2012

Crazy Girl rindu

Aku tak tahu entah berapa kali aku dapat gelaran 'crazy girl'

Tadi Najla tanya khabar dan dia tulis.. I miss you too crazy girl.. Buat rasa macam air mata nak terhambur keluar pulak. Rindu... rindu dengan kawan-kawan di SUMSA. Sama-sama berjemaah, sama-sama berbuka puasa, sama-sama bincang dan sama-sama makan. Ukhuwah yang sangat terasa.

Rindu bila tiap kali mereka jumpa aku dan panggil aku crazy girl. Padahal aku bukanlah gila apa pun. Dan aku pun bukan chatter box yang suka sangat berbual, tapi dengan mereka, aku jadi seorang yang suka bersembang. 

Aku masih tak faham kenapa mereka suka gelarkan aku crazy girl. Mungkin sebab aku buat dua kerja masa belajar dulu? Atau merantau jauh semata-mata nak buat first degree?

Mungkin sebab perbincangan maksud nama aku membawa kepada cerita asal usul pokok sacred di India? Yang akhirnya membuat semua orang ketawa geli hati.

Aku tak tahu. Tapi know this for sure... this crazy girl really miss you all sooo much! And I pray to Allah one day we will meet again. I love you all so much because you left your prints in my heart.

Ops! Sorry. Ter-emo pula. Lesson learnt. Jangan menulis sambil dengar lagu Ronan Keating When the World Was Mine crying 


Crazy Girl at Student Occupation - Don't cross our picket line!

No comments: