Monday, August 31, 2009

Catatan Ramadhan - 2

Sabtu lepas, group Charles Street buat iftaar jamai'e. Berjemaah. Beramai-ramai. Di rumah lama/baru cik akuatik.

Err... layan gambar aje lah ye. Tetiba saja terlebih busy pula hari ini

Dan err... Selamat Hari Mendeka, Malaysia. Cuti lagi ek?












Menunya
Nasi putih
Kari kambing
Ayam
bubur lambuk
buah-buahan - anggur, epal, plum
pelbagai aneka kuih
kek
sebuku roti

err... tu aje yang aku nampak sebenarnya. Sebenarnya banyak lagi lauk-lauk dan kuih muih terhidang, aku aje yang tak berapa makan sebab bila dah ramai-ramai tu aku tak reti nak ambik makanan huhuhu

7 comments:

Dura said...

Alhamdulillahhhhh murah rezeki di bulan ramadhan ni..mana gambar ayam goreng :)

akuatik said...

mana gambar apollo biru yang jadi tuan umah? ini boleh mendatangkan marah!

achik said...

seronoknya berbuka ramai2.. :D

Mimiamilia said...

wah..sah sah lepas ni umah akuatik selalu boleh jadi dewan serbaguna charles st..ehehehe

cikgu mas said...

hmmm meriah yer khairyn, laaa tak sempat ceria pulak menu apa,CM nampak yg dalam mangkuk bulat2 dan hitam-hitam tu apa agak nyer...

akuatik said...

mimi, aku tak duduk lagi boleh la dipinjamkan untuk majlis apa2..dah duduk nanti takleh dah ler

khairyn said...

Salam
Dura
Macamana nak ambil gambar ayam goreng yang dah kat dalam purut? huhuhu... Alhamdulillah, rezeki memang murah kat sini. Best kan?

akuatik
Apollo biru? huhu... erk bukankah ko seorang tuan rumah yang sangat busy busy busy bee?
Jangan marah nanti kena juallll!

achik
seronoknya banyak makanan huhuhuhu

Mimi
Buat masa sekarang ni boleh jadi community hall. Tak lama lagi jadi 'sarang' kita jer la hahaha

cikgu mas
hehehe.. banyak sangat sampai saya sendiri pun tak tahu menu apa yang ada... ok ok sat gi list hehehe
yang itam tu buah plum