Tuesday, May 05, 2009

Roti terbang

Pagi tadi, tengok jam. Aku ada lima minit saja. Lambat keluar, alamat aku kena naik bas pukul 6.
Aku berdiri di dapur. Pandang mentega, pandang jem strawberry. Pandang roti. Huhuhu.. kali ini aku beli roti buku. Tak ada preservative atau additive punya. Dapat murah sebab bukan roti potong hahahahaha. Tengok jam lagi. Tak sempat!! Alahai... hari ni aku tak dapat sarapan roti.
Hmm.... dulu aku tak berapa suka roti. Kalau naik flight bahagian-bahagian Arab tu, depa selalu bagi roti. Aku tak makan roti. Sekarang ni aku suka roti plak hahahaha.. Oh cerita pasal flight, agak-agak sekarang tambang ke Ostralia tu murah ke tak? Ye lah bila Tun Lah dah kat MAS ni kan, mungkin tambang boleh turun hehehehe. Aku nak tukar negara ler macam ni. Boleh balik kampung tiap-tiap minggu.
Dan dapat makan roti dalam flight lalalalala

4 comments:

izinni said...

Tun Lah ... buang 'n' jadi apa ya murid-murid? hehhee

buleh jadi gak kan .. senang dia nak balik ostolia. sekarang ni dia macam tak ujud kat malaya ni. mahathir pulak yang gah. hehehhe
nasiblaaa ...

kingbinjai said...

roti baik utnuk kesihatan

saffaa saidatul said...

akak...
roti dlm flite bole percaya ke x?
saya main tibai je selama ni...=(

zura said...

Makan roti lor...
Aiseyman...citer roti lagi...ko buat aku teruja nak makan roti Benggali..tebal2 bakar atas api dan sapu kaya segar dari ladang..ops bukan ladang tapi periuk..ahaks!