Wednesday, July 18, 2007

Balik dah.

Dah selesai melawat kawasan. Alhamdulillah semuanya dalam keadaan yang baik-baik adanya. Kawasan tanah takluk dan jajahan berada di dalam keadaan aman dan damai. Penduduknya juga tenang dan gembira.


Bak kata pendek, semuanya berjalan dengan lancar walaupun err.... beberapa kali juga kena tinggal keretapi heh heh heh.

Penat tak hilang lagi.. Apa kata.. kita minum dulu!



7 comments:

Indera Kencana said...

Kenapakah berlama-lama sehingga seminggu...
Wahh.. sejak jadi anggota Persatuan Keris Bersilang Cawangan Glasgow ni, makin selalu menghilang nampak!!!

Indera Kencana said...

Oppss.. soalannya ke manakah..
Bukan kenapakah...
Hihihihihi.. silap soalan..

khairyn said...

hahaha

begitulah adatnya. Sesudah diberi kuasa MUSTI selalu menghilangkan diri, barulah dinamakan pemimpin

hahahaha

Pa'chik said...

ko pegi belanda hari tu kan? kan?

ada sekorang senator neh... bagi cadangan pindah je kl ke tempat lain, yang tidak berlumpur... pasal katanya kl yang berlumpur nih.. senang banjer...

bukan ke belanda tu bawah aras laut eh?

khairyn said...

oh ya ya...

belanda bawah aras laut. Tapi banyak terusan, jadi tak banjir hehehe.

Jom ke Belanda!

13may said...

hang nak belanja aku minum ka???

hooorrraaayyyy!!!!

akirasuri said...

nak air tu :D
he he he.

alhamdulillah semuanya selamat :D
memang ADUNan yang bagus ni :D