Tuesday, July 31, 2007

Kepenatan.


http://www.kittypsycho.com/gallery/albums/cats/spistmus.jpg

too exhausted to feel tired.

7 comments:

kingbinjai said...

i know exactly how that feels

Achik_Sufi said...

macam mati kene tembakje kucing tue...

p/s: kuatkan semangat, all the best!!!

Pa'chik said...

kucing jenih tu makan tikus ke? tengok cam jenis yang takut ngan tikus... lagi-lagi politikus kat melaya neh...

Indera Kencana said...

Huiiyooo.... ini baru dikatakan "tergolek" kepenatan ni!!

13may said...

minum kopi kuat...jom!

Pa'chik said...

oit.. kekok la pulak rasanya bila ko tukar saidfid tu

khairyn said...

king
tetamu datang bertali arus, hahaha. Projek pulak berlambak. Really, tak de masa nak tarik nafas panjang.

achik
hahahaha.. tapi tetap comel kan??

pa'chik
tak kisahlah. Dia cumel sangat, tido tergolek macam tuh! Aksi2 macam ni la agaknya buat Rasulullah sayangkan spesis dia hahaha

indera,
dua hari pengsan nih hahahaha. Sungguh! Keletihan.

may
kalau aku balik mesia, aku tuntut janji hang! Sanggup ke nak bayar?? hahahaha

pa'chik lagi
sebenarnya nak tukar template pas tu tak jadi plak. Nanti2 akan ku kerjakan.