Saturday, August 30, 2008

Kau, aku dan mereka

http://animalsclubfreedom.org/myPictures/MadCowMomentCommentary.jpg Nak jadi macam dia ke? Ikut saja ke mana ditarik?

ATAU







Macam dia?

Berani bila beramai-ramai.







ATAU





Kawan ni?

Sungguh setia pada tuan?









BAGAIMANA DIA?






Yang cuma setia pada makanan?
















Kalau kita binatang? Agak-agak kita masuk kategori mana?

SELAMAT HARI MERDEKA MALAYSIA


DAN

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK.

14 comments:

ńĕĕń said...

Salam...

Selamat menyambut Ramadhan. Moga Ramadhan kali ini membawa lebih banyak rahmat & kejayaan buat kita semua umat Islam, insya Allah.

Orang Johor bercuti sampai Selasa, Rabu baru mula kerja... tu yang asyik tersilap hari jer... bila yang kat KL tak sama ngan yang kat JB ni...

izinni said...

Selamat berpuasa orang gelasgo. kiranya dah 3 kali ler hang posa kat sana kan kan kan.raya kali ni jadi ke seperti yang diangankan? hehhehhe

oh oh .. rasanya aku kategori menatang apa eh?

izinni said...

oh o h .. aku nak jadi burung. sentiasa merdeka. hmmm ya ke? hmmmmm

khairyn said...

salam

neen,
Semoga kita sama-sama dapat merebut berkat di bulan Ramadhan :)
rasanya melaka pun cuti sampai hari selasa. itu menurut bonda.

izinni
ha ah. Dah 3 Ramadhan aku kat sini. insyaAllah raya turun KL.

Hohoho spesis burung apakah engkau?

Pa'chik said...

burung hud-hud... ababil ke... ekekek...

Rayyan Haries Ean Rael=R.H.E.R said...

salam akak,

selamat berpose !!

Sastri said...

selamat berpuasa dan bersolat terawih awak... bila balik Malaysia? dah 3 ramadhan kat sana? wow, lama tuuu...

orangjahat said...

SELAMAT POSA!!!

WALAUPUN 13 jam, KO TETAP KENA POSA AHHAHAHAHHAHA....

POSA JANGAN TAK POSA!

ELLEMILANO7 said...

nak jadi cam meow meow tu ler sebab dia setia pada makanan...makan & makan & makan...dan tersangat ler comelnya dgn riben pink itu...

lembu yg hidung kembang tu kalau dilepaskan talinya cuba tengok dia nak pergi kemana?dah orang cucuk idung dia terpaksa ler dia kena ikut...

aku nak species rimau ataupun singa sebab aku pun x tau kadang2 aku singa ke rimau ke orang...wakakakaka...gggggrrrrr

ELLEMILANO7 said...

Oh selamat berpuasa diperantauan ye...dah kali ke3 rupanya...masih bekerjakah anda dipagi raya?

blackpurple @ jowopinter said...

Aku nak jadi rama-rama. Ha ha ha!

Selamt berpuasa.

en_me said...

kambing kalo tak mandi berbulan-bulan, kalo dijual dapat jugakks dua tiga hatus hinggit kannns..

Fida Ruzki said...

aku nak jadi kucing lah Anggora lagi hehehe . Ish apa aku merapek bulan2 posa ni

zura said...

aku ni anjing kot...