Friday, September 14, 2007

Hohohoho

Dua tiga hari ni memang mempunyai kesibukan yang terlampau. Mana nak kerja, mana nak sedia duit, mana nak pindah rumah. La ni pulak kat rumah ada enam ahli bait hahaha.. penuh. Lagi sekali aku rasa macam nak jadi Dewi Durga ni. Rasa macam tak cukup kaki dan tangan hahaha.. oh lupa, mana nak fikir menu untuk buka puasa lagi hohoho. Baru pukul 11am tapi dah fikir menu pulak ek? Huh!

Hari ni pulak tersengih-sengih tengok ini hahahaha. Kesian laa tengok mamat ni. Ish! Patut tengok ni! Mesti ada yang tersengih-sengih atau kalau yang terlampau, ketawa guling-guling sebab tengok si mamat ni yang terpaksa menjawab soalan.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/hardtalk/6992908.stm

Ya ya, dibulan penuh keberkatan ini, marilah kita bersedekah dengan senyuman lalalalala

updated:
oh yang ini perlukah kita gelak??



14 comments:

ainee said...

dewi durga tak payah pose cam kite kak. akak meh alamat meh. nk bg kad raya lah. hee hee.

PS: i can see his hair falling one by one...

Achik_Sufi said...

salam,
berbuka ape hari nie...?cam x bestje...

p/s:passing-passing ape..? chik x fahamla...( ingtkn nak kirim kad raya tapi susahla nak send...tahun2 depan jela achik send erk...)

Pa'chik said...

ada terbaca pasal interbiu tuh.. kekekek.... kat melaya buleh la nak jawab bebodoh lagu tu.. kekekek....
:)

khairyn said...

salam

ainee
ooh bestnya nak bagi kad raya.

achik-sufi
hoh! hari ni buka best laa.

pa'chik
huh! kena tengok la pa'chik. especially time dia jawab pasal lina joy. lawak sampai rasa nak termenanges plak.

Pa'chik said...

gambar lukisan tu... terpikir juga, dia tak buat pulak tg nik aziz, haji hadi je ada...
klip tu.. tak tengok lagi.. nanti lah..

zwitterion said...

intebiu tu tak tengok lagi..
psst; dah habis baca surat ungu untuk Nuha?..hehe

khairyn said...

pa'chik

takpe, tak tengok pun tak rugi.

zwit
pssstt... dah. skrg baca labyrinth plak. kesian sidia, dah la berat2 bawakkan. kang tak baca kang kecik ati dia hehehe..

faridmw said...

salam

selamat berpuasa...
tempuhilah dugaan dgn senyuman...

akirasuri said...

oh!
macam dah komeng..
rupanya belum..
he he he..

yang interbiu si menteri luar tu tak sempat ngedap lagi..
yang untuk digelak tu..
FUYOHHH!!!
*sengeh*

he he he..

innocent said...

boleh plak dia buat memain ngan gambo2 tu ya...
siap beli tuh...
pelik... pelik...
[xpaham ape message yg nk disampaikn senornye... ]

*giggle*

Iman Mawaddah said...

Kesian gambar wan azizah

dura said...

selamat menjalani ibadah puasa..teringat mak cik kat kerinchi yg jual air kaler kaler ngan air jagung(favourite elly ni)..tu tak termasuk ngan ayam goreng..ayam percik.. nasi ayam..bubur ayam.. kari ayam.. hati ayam..ayam..macam macam ayam...lalala..

khairyn said...

salam

farid
selamat berpuasa juga.

akira
ye ye sengeh juga lepas tu alahai...

budak inno
buang duit aje rasanya.

iman
ya itu sangat rasa ralat. Tak patut.

dura
hoh! Kerinchi banyak kenangan ek. Ko lupa satu - tengkorak ayam!

dura said...

yaaa..itu dia..macam mana plak aku buleh lupa ngan tengkorak ayam ..makan dengan cili sos..sadis betul!