Wednesday, September 05, 2007

Peta



Ada sebab-sebab tertentu yang tak dapat nak dielakkan. Ah.... nantilah cerita.

18 comments:

kekekek.... said...

pindah rumah ek...
macam lagi jauh je dari sekolah...

khairyn said...

tapi lagi cepat sampai.

akirasuri said...

huhu orang kat atas tu risau jugak ek kat akak..
he he he..

slmt berpindah!
;)

zwitterion said...

ok..sy tunggu cerita selanjutnya..:)

achik said...

selamat berpindah.. :)

zura said...

Hmmm...memang nampak lagi jauh tapi kalau lagi cepat sampai ok lah

ELLEMILANO7 said...

tingkat baper lak umah kau kali ni? kalu nak naik bas jauh lagi tak nak menapak dari umah? bila nak pindah?...ala dah tak leh pergi tesco yang dekat tu lagi...banyak anjing tak kat situ...hik..hik...

kemat said...

bila nak pindah balik mesia terus nie..

nUr@dDeEn said...

pindah? selamat berpindah, sis! :D

blackpurple @ jowopinter said...

Pantang betullah kalau cerita tak habis ni...!

Indera Kencana said...

Kenapa pindah..?? Kenapa pindah..??
Rumah lama ada Hantu ke..??

innocent said...

xbuat majlis keyukuran ke? strategik ke rumah baru? jiran2 cemana? dekat masjid?
hahaha...
ape2 pun, tahniah pindah rumah baru! [ek?]
daa~

maklang bedah said...

Salam,

ai kenape pindah ? Sewa naik ke ? Takpe nanti jumpa semmbahyg raya kat Glasgow ..

Iman Mawaddah said...

Rumah lama jauh dari tanah perkuburan ya :D

Achik_Sufi said...

cam peta harta karunje...betulke..???

mak lang bedah said...

Salam

oh ye..nak mintak advice sket..

apa yg kami perlu sbg persediaan fizikal dan mental sebelum ke glasgow..

Anak 2 org..darjah 1 and 3 tahun

thanks.

Azhar Ahmad said...

Huhuhu, entri dengan peta. Menarik ni... Ehhhh apa ceritanya yaaaa?

farhi said...

lorr tinggal sini rupenya. pernah juga tinggal kat roystonhill in 1992. kalau tak silap hanya ada 2 jer keluarga melayu masa tu.