Saturday, August 18, 2007

Istighfar

"Berangkatlah (untuk berperang) pada jalan Allah" kamu merasa berat dan ingin tinggal di tempatmu? Apakah kamu puas dengan kehidupan di dunia sebagai ganti kehidupan di akhirat? Padahal kenikmatan hidup di dunia ini (dibandingkan dengan kehidupan) diakhirat hanyalah sedikit. Jika kamu tidak berangkat untuk berperang, niscaya Allah menyiksa kamu dengan siksa yang pedih dan digantinya (kamu) dengan kaum yang lain, dan kamu tidak akan dapat memberi kemudharatan kepada-Nya sedikitpun. Allah Maha Kuasa atas segala sesuatu.” (QS At Taubah, 9: 38-39),

"Janganlah kamu mengira bahwa orang-orang yang gugur di jalan Allah itu mati; bahkan mereka itu hidup disisi Tuhannya dengan mendapat rezki.” (QS Ali Imran, 3: 169)


"Semoga Allah menerima dari kalian dan dari kami wahai mujahidin, wahai seseorang yang melindungi negeri dan mempertahankan kehormatan ummat Muslim dan kehormatan Ummat. Wahai seseorang yang berperang untuk meninggikan panji Islam dan murni dari noda nasionalisme, patriotisme, demokrasi dan syirik." Amiin.

Ooooooooohhhhhhh mood nak penggal kepala orang semakin memuncak!


10 comments:

ELLEMILANO7 said...

Tadi cam citer kawin, ni awat tiba2 ada citer perang....18 juta kali kompius...lepas kawin hang nak pi perang ka?

ELLEMILANO7 said...
This comment has been removed by the author.
Azhar Ahmad said...

Hummmm sapalah mahu dipenggal lehernya tuuuu

khairyn said...

elly
ikut suami. mujahid. hoho


azhar
zionis!

Pa'chik said...

kau kenapa?

sekolah kat melaya ni pun baru mula cuti penggal semalam.

danialle said...

uish, ganasnya. kepala sape lak yg nk dipenggal tu =)

akirasuri said...

ha ha ha.
kompius aku!
ni nak kawen ke nak perang.
kawen+perang?
oh!

kingbinjai said...

amin

13may said...

nak saya tolong ker...saya ada pedang samurai????

hahha...sabar cik kak :)

khairyn said...

salam

pa'chik
aku ok. sekolah dah cuti ek? patutla telefon bonda tak diangkat-angkat. Bercuti gak kot.

danialle
hahaha.. siapa-siapalah yang patut.

akira-san
hahaha... jangan kompius kompius.

king
:)
the ever understanding king! thanx

may
syyy.. pedang samurai tak cukup. Ada M16? AK47? Bazooka? bunker buster? smart bombing? hahahaha
ya... saya sedang sabar.