Friday, August 10, 2007

Piping Week

Sebenarnya ada pertunjukan beg pipe (Glasgow International Piping Festival) dalam seminggu ni di George Square tapi sebab kesuntukan masa nak kejar proyek, tak berkesempatan nak menikmati ke'best'an bunyi beg pipes ni. Pertunjukan/pertandingan ni pun bersempena dengan minggu Military Tattoo di Edinburgh.

Selasa lepas masa keluar makan tengahari dengan Rosie, sempatlah singgah di luar Buchanan Gallery sebab dengar ada band pipe ni tengah practice. Hehehe... band dari Strathclyde University. Sebab tak bawa camera, cuba lah ambil guna phone camera. Maaflah gambar kurang bermutu. Err.. bukan telefonnya yang kurang bermutu tapi penggunanya agak tidak berapa pandai gitu! hahaha

Enjoys!!


8 comments:

Pa'chik said...

telinga aku rasa tak seronok dengar bunyi begpaip nih.. bingit ah...

khairyn said...

pulak!
hang tak moh dengar hang toksah tekan play hahahaha.

Anonymous said...

esok aku nak gi tengok bagpiping competition kat glasgow green, tu pun kalau ada lagi masa aku bangun tu hahahha

-gputeh

khairyn said...

aku kejaaaaa!!!!

erk abis kul brapa ek?

kingbinjai said...

oh first impression masa baca tajuk ingtakan anda dah jadi plumber hehehehe

Sastri said...

salam... ada tak yg encem pakai kilt? :p

Azhar Ahmad said...

Hahahhaha, kadang-kadang terfikir.. Kenapalah derang suka pakai skirt....

khairyn said...

king
hihi.. macam2 slanga baru saya belajar kat sini. Antaranya ta much is thank you very much huhuhu.

sas
salam. Erk ada ada.. hahaha teruja gitu! Yang tak handsome pun nampak handsome gak bila dah pakai kilt ni hihihi. Blog sas buat saya lapar selalu!

Enchek Azhar
oit oit! Jangan sebut skirt, marah dorang kang. Tak silap Rosie kata satu kilt tu lebih kurang 7 yard panjangnya. Berat plak tu. Dia dari clan Johnston. Tak ramai jejaka2 Scotland yang pandai pakai kilt secara tradisi sekarang ni. Semua guna yang 'pasang siap' hehehe